Module

Ticketing

Ticketing software voor ICT-bedrijven

Efficiënte klantondersteuning

Bespaar tijd door het ticketsysteem snel en eenvoudig te laten verlopen. De software zorgt ervoor dat alle benodigde informatie snel beschikbaar is, zodat je collega de klant goed kan helpen.
Wanneer de klant belt, verschijnt er een pop-up waarmee zijn/haar kaart in de ERP-software wordt geopend. Hierdoor kun je direct een tickets, orders of iets anders aanmaken.
De historie van alle eerdere tickets, inclusief de activiteiten, is zichtbaar.
De urenregistratie is gekoppeld aan het ticketsysteem.
Openstaande en nieuwe taken worden direct aan de klant gekoppeld.

Wil je meer informatie of heb je vragen?

Neem contact met ons op!
© 2025 Digi-Process
Algemene voorwaarden | Privacyverklaring
Digi-Process
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.