Koppeling SnelStart & ERP-software van Digi-Process
Home›Koppeling SnelStart & ERP-software van Digi-Process
Als SnelStart-gebruiker beschik je over een efficiënt systeem voor je boekhouding. Maar je wilt meer: inzicht in orders, voorraad, klantgegevens en andere bedrijfsprocessen. Met de ERP-software van Digi-Process voor het MKB krijg je dit inzicht.
Dankzij onze naadloze koppeling met SnelStart profiteer je van de kracht van beide systemen. Zo behoud je controle en overzicht, waardoor je kunt groeien zonder extra personeel.
SnelStart CRM – Vind je klantgegevens in Digi-Process
Het beheren van klantrelaties is essentieel voor elk bedrijf. SnelStart biedt echter geen CRM-module. Onze software wél, zodat jij altijd inzicht hebt in alle klantafspraken. [Lees hier meer over de module]. Dit resulteert in betere service, hogere klanttevredenheid en meer rust in het hoofd voor jou en je collega’s.
SnelStart Orderbeheer – Snelle intake en werken met dezelfde gegevens
Hoe vervelend is het wanneer orders niet compleet zijn of fouten ontstaan bij het overschrijven ervan? Het orderbeheer in SnelStart is beperkt, daarom hebben we een uitgebreide module ontwikkeld. Wij bieden:
Integratie met telefonie: Directe weergave van klantgegevens bij een inkomend gesprek en met één klik een verkooporder aanmaken. Je kunt de order invoeren voordat de klant ophangt.
Outlook-koppeling: Orders direct genereren vanuit een binnenkomende e-mail.
Webshop-integratie: Automatische inlading en voorbereiding van orders voor verwerking.
Volledig orderoverzicht: Altijd inzicht in alle orders en hun status.
Dankzij deze functionaliteiten profiteer je van een snellere verwerking, minder fouten en hogere klanttevredenheid doordat orders direct correct worden ingevoerd. [Lees hier meer over de module]
SnelStart Voorraadbeheer – inzicht en automatische waarschuwingen
Je wilt zo min mogelijk voorraad, maar altijd voldoende. Hoe zorg je voor de juiste balans? In SnelStart zijn er mogelijkheden om je voorraad te beheren, maar wij denken dat dit beter kan. Onze software biedt het volgende:
Direct inzicht in de beschikbaarheid van producten (groen = op voorraad, oranje = in bestelling, rood = niet beschikbaar).
Automatische inkoopadviezen: Op basis van historische data en lopende verkopen voorspelt het systeem jouw optimale voorraadniveau.
Backorderbeheer: Inzicht in wat er onderweg is en wanneer het binnenkomt. Hierdoor weet je precies wat je aan de klant kunt beloven en wat niet.
Dankzij deze functies kun je efficiënter inkopen en verkopen. Dit leidt tot kostenbesparingen, een verbeterde klanttevredenheid en altijd volledig inzicht in je voorraad. [Bekijk hier de module].
Andere modules in Digi-Process
Veel SnelStart-gebruikers vinden de bovenstaande modules het belangrijkst. Maar we bieden meer. Hieronder een korte opsomming:
Ticketing: Maak en beheer klantvragen efficiënt, zodat je altijd inzicht hebt in de status en historie.
Onderpicking: Automatische koppeling met het kantoor, ondersteund door spraaktechnologie voor een gestroomlijnd proces.
Artikelbeheer: Beheer, analyseer en krijg inzicht in al je artikelen.
Productie: Een efficiënt en inzichtelijk productieproces, gekoppeld aan andere processen binnen jouw organisatie.
Montage: Gekoppeld aan de voorraad, zodat je altijd over de juiste materialen beschikt. Daarnaast geïntegreerd met de planning.
Rapportages: Afgestemd op de inzichten die jij nodig hebt.
Koppelingen: Integratie met SendCloud (voor verzending), WooCommerce en andere essentiële systemen.
SnelStart koppeling met Digi-Process
Digi-Process werkt samen met veel klanten van SnelStart, waardoor we zeker weten dat de koppeling met SnelStart goed is. We zien dat SnelStart een ijzersterk financieel pakket is. De kracht van Digi-Process ligt in het borgen van de andere processen, waardoor jij de ideale combinatie hebt voor al jouw processen. Dit geeft je inzicht in het hele proces, wat zorgt voor rust en overzicht.
Heb je SnelStart? En zoek je uitgebreidere softwarepakket voor je andere processen, zodat je volledig inzicht heb? Dan kunnen we iets voor elkaar betekenen.
Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Strikt noodzakelijke cookies
Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie instellingen kunnen opslaan.
Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.
Cookies van derden
Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.
Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.
Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!